Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Spotlight on my corrupt mind

Spotlight on my corrupt mind

Álmomban már láttalak

és meg is szereztelek...

2022. február 22. - Girl with that Evil smile

Miért olyan k*rva nehéz egy megálmodott szex jelenetet reggel elviselni? Mert tudom, hogy valószínűleg sohasem fog megtörténni és tudom, hogy ez még évekig kísérteni fog nappal is, de azt is tudom, hogy ha akarom sikerülhet és amint találkozom vele, nem fogom türtőztetni magam!

peter_paul_rubens_031.jpg

Kép: Rubens-Lót a családjával elhagyja Szodómát

Mindenkinek vagy egy "crush" az életében, akivel tudja, hogy "úgy" sohasem fog vele találkozni. Tudja, hogy ez mind csak a képzelete szüleménye, egy eszménykép, akihez nem is akarja hasonlítani a valós partnereit, mert "ilyen csak a mesében létezik". 

Hát, én nem vagyok ilyen. Vonzzanak a lehetetlen dolgok, a lehetetlen kapcsolatok és szerelmek. Szeretek a valóságtól elrugaszkodni és képes vagyok akár egy egész életet is megálmodni azzal a férfival, aki nekem tetszik. Persze tudom:

Rossz úton jár, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni.
J.K.Rowling

De én tudom, hogy ez nem csak álom lesz. Én megteremtem a valóságomat, csak előtte még fejben kell elejtenem az oroszlánt és igen én rálépek az oroszlán farkára, akármekkora sérülés lesz a vége! Ez nem a kielégületlenségemből fakadó hiányérzet pótlására szolgál, mert a kielégülés, mint alap emberi szükségletet mindig megszerzem. Mint a farkas, ki levadássza  a zsákmányát, hogy ne halljon éhen, de ez másról szól!
Viszont, amit az álmaimban megélek és amit a valóságban tovább költök nem más, mint egy beavatási rítus a lelkemnek. Belépek a kapun, ahol a ceremónia vár, mely képes utat engedni minden eltékozolt vágyaknak. 

Meg van hát a terv. Meg van az érzelmi lépcső, mely nemcsak a libidómat tartja kordában, hanem az egész manifesztációm létét és így menetelve tovább tudom, hogy elfogok jutni arra az útra, ahol vár rám a nagy Ő, aki nem fél attól, hogy megmutassam neki az utat Szodoma és Gomora felé!

Egy jó tanács:
Ha meg akarsz szerezni valakit, ne a pillanat hevében bízz, ne engedd, hogy a cél terv nélkül kudarcba fulladjon! Tervezz előre, minden lépést és meglátod a világ úgy hajlik meg az akaratod elött, mint az álomvilágban!

Ha meg tudtad álmodni, meg is tudod tenni!
Walt Disney

Az én álmom egy cowboy, kinek hangja körbe öleli egész Texast és, aki van annyira férfi, hogy mindezt úgy tálalja, hogy az ottani férfiak és nők tiszteljék mindezért. Túl messzire kalandoztam talán? Nem hinném. Mindent lehet csak akarni kell és én őt akarom. Meg akarom érinteni az arcát miközben megcsókolom és azt akarom, hogy ezt ő is akarja.

Samantha Jones szavaival élve:

Kisanyám azt is mondták már nekem, hogy nem fogok bejutni Mick Jagger öltözőjébe. Hát Én bejutottam és le is szoptam!
Sex and the city

 

Ezzel kívánok jó elmélkedést és kellő mennységű orgazmust minden női olvasómnak!

XO the Gril

A bejegyzés trackback címe:

https://spotlightmymind.blog.hu/api/trackback/id/tr8517731038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása