Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Spotlight on my corrupt mind

Spotlight on my corrupt mind

Jogom van az orgazmusra

Kapu Gomorrába

2022. február 16. - Girl with that Evil smile

Jutottam a tudatosság egy olyan asztalra, ahol a tesztem megtapása fontosabb, mint a látszat politika. Mit is értek ez alatt? Azt, hogy nem akarok már megfelelni annak az ideának, hogy párkapcsolatban kell élni, gyereket szülni és kész. Számomra ez nem jelent kiteljesedést és álszentségnek találom, hogyha valaki ebben talál önigazolásra.

Kép: Lainey.Molnar

 

Gyerekkel vagy nélkül is jogom van a bolodgsághoz! Jogom van a testemre figyelni, hogy mi esik neki jól, mi nem és mindennek milyen hatásai van hoszzú távon. Megtanultam, hogy nem köthetem le magam egyfajta dologgal, mert a változás kell, anélkül, hogy túl.

Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.

Charles Darwin-A fajok eredete c.könyv

Na igen ezt megtanultam, de ez nem elég! Nem csak túlélni akarok, hanem ÉLNI! Megélni, megtapasztalni, elbukni és tanulni belőle. Elkezdtem hát kiméletlenül bánni magammal. Kinyitottam a kaput Gomorrába!

Nem sokat jártam el társaságba, de az éppen elég volt mindehhez. Ha megengedtem magamnak azt, hogy önmagam legyek és kiéljem a bennem rejlő nőt, akkor mindenki megkaphattam. Így válogatni kezdtem. Muszáj is volt, hiszen mindenki mégsem jöhet be "az én utcámba". A legtöbb kiszemelt (esetemben pasi) csak energia vámpír volt. Vagy elkápráztattam őket és olyanok lettek mint egy vonyító kiskutya, aki a párnáját akarja megdugni vagy elszálltak és olyan egoista dumát zúdítottak rám, amitől az én agyam szállt el... 

De mindig, szólok mindig összejött az, amit akartam! És én azt akartam, ami az én vágyam volt. Az adott helyen lévő legtökéletesebb egyéjszakás partner megtálása. Hagyom, hogy a képzeleted szárnyaljon és elmodnom, hogy egy helyszín több országot is jelenthet. Nem számít, hol vagyok, mert nő vagyok mindenhol és legyen az ember az, akinek szívbeli vágyai szerint vallja magát, mert teljesen mindegy milyen titulussal ruházod fel magad, ha engeded, hogy önmagad légy, akkor kiteljesedsz!

Hát én kiteljesedtem b**sza+. 

Beintettem mindenkinek, aki rám akart kényszeríteni bármilyen elavult dogmát. Úgyis k*rva vagyok bármit csinálok. Úgysem felelhetek meg mindnekinek csak magamnak.

Hát ez volt a vezér szál:
Nem érdekel senki véleménye!

Én kielvezem azt a helyzetet,hogy szabad vagyok, én uralhatom a testem és ezért nem égetnek meg mágján.
Nem küldenek diliházba, nem mondjak azt, hogy belém szált az ördög. A nőknek évszázadok óta most hatalmuk van a sajat testuk felett. Arról is dönthetnek kihez menjenek férjhez vagy egyáltalán férjhez menjenek-e, hogy szülnejek-e gyereket, mert hogy ugye a szomszéd mari neni megtudja, ha x évesen nem szülted meg a hatodik gyereket. Ja és persze akkor mit fog szólni a falu ...

De ez engem nem érdekel, mert nem használ. Nem pragmatikus, ha azzal foglalkozok, hogy ki mit gondol. Nem visz előbbre , nem tudok akkor kiteljesedni, fejlődni.
És mindenek előtt, nem fogok meghajolni a férfiúji önkényuralom előtt. Sok nő megtette előttem és most is elkővetik a legmagyobb hibat, hogy megalázzák magukat azzal, hogy másnak engedelmeskednek. Én nem fogok.

Persze vannak határok amiket betartok, de azt nem a társadalom és nem egy férfi fogja megmondani nekem...
Ha csak annyit kapok hogy r*banc, akkor vállalom, nem köveznek meg érte. Akinek meg nem tetszik az viszont buta és korlátolt.

Az emberek nem álnak készen a jövőre, mert a jövő az én generacióm! Mindegy milyen színű a bőröd, honnan jöttél, mi a vallásod, az identitásod, a politikai nézeted, hogy homo, hetero, bi, transz vagy pánszexualis vagy. A lényeg, hogy nem korlátolva a saját kiteljesedésedet tudj élni. Szabadon! Mert máshogy, hogy is van értelme ?

Szóval köszönöm a bókot! Élvezettel leszek k*rva! Megmutatva neked, hogy nekem és csak is nekem van hatalmam a testem és a lelkem felett! (George Orwell most valahol fent kacsint rám)

 


"Szabadíts fel a vakságból, hogy tisztán lássak.
A félelemtől, hogy bátran éljek.
A megfelelési kényszerektől, hogy átlépjem a határokat."

 ismeretlen

 

És mindeközben hallgatom kedvenc soult megfricskázó zenészem dallamos önkielégülésének fantizáját és arra gondolok én vagyok az, férfi akiről álmodozom!

 

"I... I wonder who gonna be your sweet man when I've gone
I wonder who gonna be your sweet man when I've gone
I wonder who, baby, gonna be carryin' my lovin' on
You know if you find, you know if you find
You know if you find, you know if you find
You know if you find a new love, baby, won't you please tell me so
Well it might break my heart but still I wanna know
És ha a láng, azt mondom, ha a láng
Hallod, ha a láng, nem tudod, ha a láng?
Ha a láng a szívedben csak felém égeti az igaz szerelmet,
hát ne hagyd, hogy senki ne fordítson hátat nekem
Tudod, mikor én , mondom ,
mikor mérges vagyok, igen"



Xo a lány

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spotlightmymind.blog.hu/api/trackback/id/tr8716806812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása