Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Spotlight on my corrupt mind

Spotlight on my corrupt mind

Vonzódás - KÉJ lovagok

2024. január 03. - Girl with that Evil smile

Furcsa dolog a vonzódás. Aki először unszimpatikus az a másik percben már a fantáziádat bitorolja. Elég egy félszeg mosoly, ami azt mutatja tetszel neki és mire észbe kapsz már te is így akarsz rá mosolyogni. 

Történetünk egy munkahelyi kapcsolat románcához vezet, mely sosem történt meg. Édes pillantások félszeg mosolyok és az egyszerűtől a bonyolult fantáziáig vezet. 
Sosem jó, ha sokáig benne ragadunk egy fantáziában...

Munkahelyemről kiérve alig vártam, hogy rágyújtsak egy cigire. Többnyire csak, akkor dohányzom, ha úgy érzem kell egy szünet, amikor ki kell szellőztetni a fejemet. Na ilyenkor pont nem hiányzik egy perverz disznó tekintete.

Éreztem a vállamon a tekintetét. Mikor megfordultam láttam, hogy a bejárat előtt állt és majdcsak nem tátott szájjal bámult. Mikor elindultam befelé, határozott és határozottan vissza utastó tekintetem volt. Olyan, ne bámulj te faszkalap nézés. De ő elismerően elmosolyodott. Mosolyát tetőzte, hogy lenézett és félszeg pillantással vissza sandított. 
Az gondolta: Nem semmi. A kis fruska határozott is, ez igen. 


"A férfiak nem tudnak olvasni a tekintetben, csak csinálni tudják."


Nos, fogalma nem volt róla, hogy minden porcikám tudta, hogy mit gondol és mit érez. Intuitív énem bekapcsolt és nem tudtam leállítani. Eszembe jutott első találkozásunk, mikor a csoportvezetőm bemutatott neki és már, akkor tátva maradt láttam rajta, hogy meghökkent. Ó, igen az emberek és ez a férfi is hozta a formáját. Fiatal, ép fogsorú, dús ajkú nőre minden kivénhedt fasz felfigyel. Najó, a korombeliek is, de nem azért, mert te vagy én olyan gyönyörűek vagyunk, de persze mindenki gyönyörű! Hanem azért, mert unalmas életükben őket a megszokott társ várja és mindegy mennyire szép vagy ronda a partnere, akkor is UGYANAZ. Bezzeg, ilyenkor meghökkennek, hogy nem csak a partnerük lehet vonzó számukra. Ilyenkor azt hiszik ezek az emberek, akiket csak úgy nevezek KÉJ lovagok, hogy a másik fél szépsége indította el a fantáziájukat, amiket mohón igyekeznek kielégíteni. Van olyan vén fasz, aki még be is próbálkozik a válogatott szókincsű szexista poénjaikkal, de vannak azok akik csak lovagiasan, észrevétlenül és elismerően bólintva végig néznek.

Ezek a lovagok indítják be a fantáziám igazán.

Közös történetünk további része a képzeletem szüleménye.

A tükör elött állok. Fekete bársony estélyiben. A ruha rövid és feszes. Fáradt vagyok, a mosdókagylóba kapaszkodva nézem magam a tükörben. Fárasztó napom megkoronázásaként gondoltam jót fog tenni, ha ide jövök. eddig azonban a libidóm cserben hagyott. Nem éreztem sem vágyat sem kéjt, így nem is akartam már itt lenni. Azonban az aktuális kéj lovagom figyelt rám. Látta és érezte, hogy ez nem fog menni nekem. Általában nőként feladatomnak érzem a szórakoztatást, de most nem így volt. 

A hátam mögé lépett, én nem mozdultam. Megkérdezte, hogy mi a baj. Utálom ezt a kérdést. Nem lehet rá felelni. Ő azonban nem várt feleletet.

Derekamon végig csúsztatta a kezét le egészen a lábam közé. Közel hajolt és fülembe súgott: Így jobb már?
Kérdése villámcsapás szerűen ért. Végre valaki, aki rám is figyel és nem nekem kell megtennem az első lépést. Újjai jól irányzott támadást mértek a G pontra. Piros pont. Felszakadt sóhajom jelezte, hogy jó úton halad afelé, hogy nw hagyjam ott. Mikor már elérte azt, hogy ellazuljak, megfordultam. Az a mosoly.. Nem kaján volt, hanem együttérző! Akarta, hogy jobb legyen nekem és nílván ezálta neki is, de élvezte, hogy az ő kezében van az irányítás. 

Kis kitekintő: Minden kapcsolatban van domináns fél, így az szexuális együttléteknél is. Mindig figyeltem a másik félre, hogy ő, melyik szerepet preferálja. Én így játszom.

Most élvezte azon szerepemet, ami megadja magát. A nőiségemet, a befogadó fél volt és az adakozó, ó igen, adott. Szemébe néztem és megcsókoltam. Ekkor már kívántam, de még ott volt benne a lehetőség, hogy ez egy lélek ölő kielégülés lesz. Az a fajta, amit csak azért teszel, hogy a végére érj. Ezt megelőzte a következő mondata: Bízz bennem. 
Ezen mondata arra irányult, hogy elejét vegye azon gondolatomnak, hogy ebből egy gyors menet lesz. Ellazultam a mély tónusú hangjától és megadtam magam. Fél térdre ereszkedett, a vállára tette az egyik lábam és megajándékozott egy olyan orális előjátékkal, amire sajnos csak kevés férfi képes. Szexis volt, pontos és tiszta, ha értitek. 
Egyik kezét felcsúsztatta a csípőmre és én átkulcsoltam a kezem az övével. Fejemet hátra hajtva élveztem a műszaki pontosságú műveletet. Mikor már kellően nedves voltam felnézett és megkérdezte, hogy vagyok mindig málna ízű? 

No igen, második kitekintő:
Több praktikát is beszoktam vetni. Egyik ilyen praktikám pedig, hogy ízesített síkosítót "teszek fel" odalentre vagy bentre. Illetve, léteznek intim parfümök és dezodorok is, amik kiemelik az ízt minden más közül. 

Kéjesen nevetve válaszoltam: Tetszik Baby?
Megcsókolt hosszan és azt mondta: Nagyon finom vagy.

Hálószobában folytattuk. Előre raktam a hajam az egyik oldalra és ő lehúzta a zippzárat a ruhámon lassan. Különös erénye volt, hogy nem szuszogott közben és nem beszélt feleslegesen.  De ismét éreztem a nézését a vállamon. Jól tudtam, hogy néz, egyértelmű, de amit éreztem az az érzés volt, amit második találkozásunkkor éreztem. Az elismerő mosoly.
Lecsúszott a vállamon a ruha és az estélyi a földre zuhant. Hogy miért volt rajtam ilyen ruha? Mert Ő is ilyen volt. Mindig elegáns és valójában mindig helyes. 
Megfordultam lassan és széttártam a karom egy elismerő válaszra várva, hiszen tudtam, hogy minden vágya, hogy elmondhassa félszeg gondolatait. Én így játszom. 

-Gyönyörű vagy. 
-Tudom.

Válaszom meglepte először, de utána ismét elismerően bólintott és vele együtt mosolyogtam. 
-Nem semmi nő vagy. - közelebb lépett és kézen csókolt - Öröm a kedvedre tenni.

Valóban ilyen volt a modora és nem csak a képzeletemben. Mozdulataiból is érezhető volt, hogy egy karakán és biztos ember, aki nem vicceskedik, amikor nem kell. A zakó levétele, nyakkendőjé, ahogy az ágyhoz kisért, abban nem volt semmi domináns. Férfi mitológiai alak formájában hajolt felém és a misszionárius pózt új magaslatokba emelte, szimplán azzal, amilyen volt. Minden mozdulata az adakozásról szólt. Nem egy szerelmes férfié, hanem A férfié. 
Kedvenc részem mikor felülre kerültem és ő hátra támasztott kezeivel figyelt. Úgy lovagoltam, mint aki most értette meg mit kapott. Kéjesen végig húztam a kezem a testemen, utána átkaroltam és belemarkoltam a dús fekete hajába. A mellem pont az arcában ért. 
Következő jelenetünk az ablaknál folyatódott térden állva. Neki tapadtam az ablaknak, a mellkasommal, kéj lovagom pedig folyatta a hadi cselt. Imádtam a hangját. Megfordult, egyik kezemmel a nyakában kapaszkodtam, másikkal a derekát fogtam. Ő pedig vezényelt. Keze alulról irányította a behatolást miközben lefele nézett. Mellkasomon megpihent arcát magamhoz öleltem. Eggyé váltunk. A kiteljesedés pillanatában a szemebe nézett.

Hosszasan megcsókolt és lefektetett. Tudta, hogy nem mentem el, így folytatta az ujjaival tartva  szemkontaktust és a misszionáriust. 
-Nézz rám. - mondta miközben bennem volt. 
Végig nézte az orgazmusom, ami elvezetett a második menethez. Ez már nem volt ennyire könnyed. Sokkal inkább erősebb és totálisan élvezetes. 
Egyszerre mentünk el és a végén összeért tekintetünk nevetésbe torkollt. 

A végén annyit kérdezett: Jobban vagy?
- Határozottan. - felé hajoltam és megakartam csókolni, de ekkor hátra simította a fülem mögé a hajam és az hüvelyk ujját az ajkamon végig simította és mosolygott.

Hát ez volt az én kéj lovagom 2023. december 22.-én 21 órakor.

BUÉK
XO The Girl

A bejegyzés trackback címe:

https://spotlightmymind.blog.hu/api/trackback/id/tr8618293857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása